Audi 80 (Typ: B2) ültetőrugó
Az Audi 1978 szeptemberében mutatta be az Audi 80 megújult, B2-es platformra épülő változatát, ami hetekkel később már elérhetővé is vált az európai vásárlók számára a négyajtós karosszériaváltozattal. A kétajtós, GLE felszereltségű, üzemanyag-befecskendezéses változatokat 1979 első felétől lehetett megvásárolni.[8] Észak-Amerikában 1979-ben jelent meg a Typ 81 gyári kódnevű második generáció, mint 1980-as modell.
Audi 80 (Typ: B3) ültetőrugó
Az Audi Európában 1986 szeptemberében mutatta be a 80 harmadik, Typ 89 gyári kódnevű generációját, mint 1987-es modellt. Egy éven belül a világ több részén is megjelent az új modell. Ez az új B3-as platformra épült, ami már nem volt közös a Volkswagen Passattal, mivel az egy keresztben behelyezett orrmotoros, elsőkerék-meghajtásúra váltott, míg az Audiba továbbra is hosszában került be a motor.
Audi 80 (Typ: B4) ültetőrugó
Audi 80 (Typ: B4),1991-1996-ig.
Az Audi 80 1991 őszén komoly frissítésen esett át, létrehozva a B4-es generációt. Az új változat hosszabb tengelytávú lett. A B4 volt az első valódi próbálkozás, amivel az Audi igyekezett beszállni a közepes méretű luxusautók piacára.
Audi A1 (Typ: 8X) ültetőrugó
Audi A1 (Typ: 8X), 2010-től.
Az Audi A1-et a 2010-es genfi autó kiállításon mutatták be. Kezdetben három majd később öt ajtós kivitelben is értékesítésre kerül. 1.2, 1.4 és 2.0 benzines, valamint 1.6 és 2.0 literes diesel motorokkal elérhető.
Audi A2 (Typ: 8Z) ültetőrugó
Audi A2 (Typ: 8Z), 2000-2005-ig.
Az Audi A2 egy egyterű stílusban készült, ötajtós ferde hátú kis kategóriás autó. Fő különlegessége az volt, hogy alumíniumból készült. Az A2-k az Audi alumíniummegmunkálásáról ismert, neckarsulmi üzemében készültek.
Audi A3 (Typ: 8L) ültetőrugó
Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig.
A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
Audi A3 (Typ: 8P) ültetőrugó
Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig.
a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
Audi A3 (Typ: 8V) ültetőrugó
Audi A3 (Typ: 8V),2012-től.
Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
Audi A4 (Typ: B5) ültetőrugó
Audi A4 (Typ: B5), 1994-2001-ig.
Az Audi az első-generációs A4-est 1994-ben dobta piacra. Eredetileg az A4-est 4-ajtós sedanként mutatták be. A kombi változat egy évvel később került a palettára.
Audi A4 (Typ: B6, B7) ültetőrugó
Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig.
2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
Audi A4 (Typ: B8) ültetőrugó
Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig.
Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
Audi A5 (Typ: B8) ültetőrugó
Audi A5 (Typ: B8), 2009-től.
Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi.
Audi A6 (Typ: C4) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: C4), 1994-1997-ig.
Az Audi 1994 előtt három generáción keresztül adott ki felső kategóriás autót. 1994-ben, az Audi 100-as negyedik generációját az Audi felfrissítette, majd újranevezte, A6-osnak, hogy illeszkedjen az újonnan bevezetett modellnév csoportba
Audi A6 (Typ: C5) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig.
Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
Audi A6 (Typ: C6 4F) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig.
Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
Audi A6 (Typ: C7 4G) ültetőrugó
Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től.
2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
Audi A7 (Typ: F2) ültetőrugó
Audi A7 Sportback forradalmi formai nyelvezet hírnöke, egyben a klasszikus quattro-gének hordozója. Annak látványos bizonyítéka, hogy megújulásunk közepette is megőrizhetjük jellegzetes vonalainkat.
Audi A8 (Typ: D2) ültetőrugó
Audi A8 (Typ: D2), 1994-2002-ig.
Az Audi A8 1994-ben jelent meg Európában. Az előd Audi V8-astól eltérően nem acélvázra, hanem az akkor megjelent Volkswagen D2 platformra épült, amit az Audinál alumínium térváznak is hívtak.
Audi Q2 (Typ: GA) ültetőrugó
Színpadra lép az új Audi Q2 - határozott élek és vonalak jellemezte, nagyvárosi egyéniség egyedülálló karakterrel és egészen újszerű, geometrikus formai nyelvezettel. Hangsúlyosan magabiztos stílusú és erőteljes TFSI és TDI motorjai a 116 és 190 LE leadására képesek!
Audi R8 ültetőrugó
Amikor a versenysport és a sorozatgyártás találkozik. Ez az Audi R8. Arra született, hogy az élen járjon. V8 -as és V10-es atmoszférikus motor, csúcs minőségű elemek, igazi sport autó!Kapható Coupé és Spyder kivitelben.
Audi TT (Typ: 8J) ültetőrugó
Audi TT (Typ: 8J),2006-tól.
Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
Audi TT (Typ: 8N) ültetőrugó
Audi TT (Typ: 8N), 1998-2006-ig.
Az autót 1998 szeptemberében mutatták be kupé karosszériával, majd 1999 augusztusában a kabrió kivitelt is bemutatták. A modell a Volkswagen csoport padlólemezén alapul, ugyanúgy, ahogy a Golf 4, vagy az Octavia.