Kedves Látogatónk! Ezen a héten szinte mindenki szabin van, ezért csak telefonos és online rendelésfelvétel van. Csütörtökön és pénteken nyitva lesz az üzlet is 9-15 ig. A következő héten hétfőtől-péntekig 9-15-ig. A rendelések bonyolítása ez idő alatt is zavartalan.
FUTÓMŰ SHOP
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító webáruház
search
shopping_cart
local_mall
search
menu

TERMÉKEK



KERESÉS


Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító? Valamilyen terméket keresel? Miről szeretnél többet megtudni? Írd ide:

futóműKeresés
Részletes keresés

A 10 leggyakoribb kereső szó:

blank, neon, gewinde, golf 3 gewinde, bmw e46, lada, golf 4 gewinde, lada 2101, bilstein b6, audi a4 b6

A 10 utolsó kereső szó:

mercedes w206 ültető, renault clio 4 futom, skoda yeti mts állít, lexus is, lexus is 2ő rugó, opel astra h futómű, nyomtávszélesítő bmw, magyar tüv, tüv papír, audi a3

GYÁRTÓK


Futómű gyártók

CÍMKÉK



FUTÓMŰ HÍREK


MTS-Technik gewindék

Tengelyterhelés - mire való?

Bmw E46 MTS-Technik gewinde

Vogtland paletta

ST Suspension

KW DLC - Elektromos ültetés légrugós futóművel rendelkező autókhoz

KW állítható magasságú futóművek


 

 

 

H&R futóművek

A H&R világszerte arról ismert, hogy csúcsminőségű futómű-megoldásokkal látja el több autós versenyszéria csapatait.
A német H&R több mint 10 éve fejleszt alkatrészeket a HWA-Motorsport számára, amely a DTM-ben szereplő összes Mercedes-Benz felszerelését végzi. Ezen kívül a Porsche Super Cup és a Porsche Carrera Cup mindegyik versenyzője alatt H&R futómű dolgozik. A H&R emellett fő támogatója a BF Goodrich versenysorozatnak is.
Amellett, hogy a H&R számos túraautó-, GT- és Monoposto versenysorozatban érdekelt, a német cég beszállít a Forma-1 és a GP2 versenyek résztvevőinek is. Ezekben a megmérettetésekben a futóművek kivételesen nagy terhelésnek vannak kitéve.
12 hónap garancia jár a rugókhoz és a komplett futóművekhez!
Szállítási idő: raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap, külföldi rendelés esetén 2-3 hét.
H&R Ültetőrugó

Az ültetőrugók a futómű tuning egyik legfontosabb kellékei. Az ültetett autó stabilabb úttartás mellett, esztétikusabb látványt is nyújt! Számos ismert gyártó termékei közül választhatsz! Ilyenek például: Eibach, Merwede, H&R, Vogtland, ST, KW, AP, Ta-Technix...
H&R Fix magasságú futómű

Ebben a kategóriában fix magasságú sport futóműveket találsz. A szett tartalmazza a 4db ültetőrugót és a hozzá tartozó 4db sport lengéscsillapítót, kivéve torziós futóművel szerelt modelleknél. A futóművek többsége rendelkezik TÜV engedéllyel!
H&R Bmw E30 állítható magasságú futómű

Az E30 volt a BMW E21 utódja 1982-ben. Az E30 3-Seriest öt féle karosszériával gyártották: négy ajtós sedan, két ajtós coupé, öt ajtós kombi (Touring), két ajtós cabrio. A híres BMW M3-as típust először az E30 szériában mutatták be.
H&R Audi A3 (Typ: 8L) állítható magasságú futómű

Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
H&R Audi A3 (Typ: 8P) állítható magasságú futómű

Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig. a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
H&R Audi A3 (Typ: 8V) állítható magasságú futómű

Audi A3 (Typ: 8V),2012-től. Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
H&R Audi A4 (Typ: B6, B7) állítható magasságú futómű

Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig. 2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
H&R Audi A6 (Typ: C5) állítható magasságú futómű

Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig. Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
H&R Audi A6 (Typ: C6 4F) állítható magasságú futómű

Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig. Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
H&R Audi A6 (Typ: C7 4G) állítható magasságú futómű

Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től. 2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
H&R Audi A4 (Typ: B8) állítható magasságú futómű

Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig. Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
H&R Nyomtávszélesítő

A nyomtávszélesítés számos előnnyel rendelkezik, kanyarban stabilabbá teszi az autót, emellett esztétikusabb látványt nyújt! Nyomtásszélesítő választásakor vegyük figyelembe a felni szélességét és ET számát! A nyomtávszélesítők típusspecifikusak, mindegyik termék rendelkezik TÜV minősítéssel!
H&R Audi A1 (Typ: 8X) ültetőrugó

Audi A1 (Typ: 8X), 2010-től. Az Audi A1-et a 2010-es genfi autó kiállításon mutatták be. Kezdetben három majd később öt ajtós kivitelben is értékesítésre kerül. 1.2, 1.4 és 2.0 benzines, valamint 1.6 és 2.0 literes diesel motorokkal elérhető.
H&R Audi A2 (Typ: 8Z) ültetőrugó

Audi A2 (Typ: 8Z), 2000-2005-ig. Az Audi A2 egy egyterű stílusban készült, ötajtós ferde hátú kis kategóriás autó. Fő különlegessége az volt, hogy alumíniumból készült. Az A2-k az Audi alumíniummegmunkálásáról ismert, neckarsulmi üzemében készültek.
H&R Audi A3 (Typ: 8L) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
H&R Audi A3 (Typ: 8P) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig. a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
H&R Audi A3 (Typ: 8V) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8V),2012-től. Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
H&R Audi A4 (Typ: B5) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B5), 1994-2001-ig. Az Audi az első-generációs A4-est 1994-ben dobta piacra. Eredetileg az A4-est 4-ajtós sedanként mutatták be. A kombi változat egy évvel később került a palettára.
H&R Audi A4 (Typ: B6, B7) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig. 2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
H&R Audi A4 (Typ: B8) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig. Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
H&R Audi A6 (Typ: C5) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig. Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
H&R Audi A6 (Typ: C6 4F) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig. Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
H&R Audi A6 (Typ: C7 4G) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től. 2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
H&R Audi A5 (Typ: B8) ültetőrugó

Audi A5 (Typ: B8), 2009-től. Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi.
H&R Audi TT (Typ: 8N) ültetőrugó

Audi TT (Typ: 8N), 1998-2006-ig. Az autót 1998 szeptemberében mutatták be kupé karosszériával, majd 1999 augusztusában a kabrió kivitelt is bemutatták. A modell a Volkswagen csoport padlólemezén alapul, ugyanúgy, ahogy a Golf 4, vagy az Octavia.
H&R Audi TT (Typ: 8J) ültetőrugó

Audi TT (Typ: 8J),2006-tól. Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
H&R Audi 80 (Typ: B4) ültetőrugó

Audi 80 (Typ: B4),1991-1996-ig. Az Audi 80 1991 őszén komoly frissítésen esett át, létrehozva a B4-es generációt. Az új változat hosszabb tengelytávú lett. A B4 volt az első valódi próbálkozás, amivel az Audi igyekezett beszállni a közepes méretű luxusautók piacára.
H&R Bmw F30, F31, F34, állítható magasságú futómű

Az F30 2011-ben debütált Münchenben és 2012 februárjától volt megvehető. Az első verzió a szalonokban az F30 (sedan) verzió volt, ezt követte a Touring F31 (kombi) 2012. májusában és az F34 Gran Turismo 2013. júniusában.
H&R Audi A6 (Typ: C4) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: C4), 1994-1997-ig. Az Audi 1994 előtt három generáción keresztül adott ki felső kategóriás autót. 1994-ben, az Audi 100-as negyedik generációját az Audi felfrissítette, majd újranevezte, A6-osnak, hogy illeszkedjen az újonnan bevezetett modellnév csoportba
H&R Audi TT (Typ: 8J) állítható magasságú futómű

Audi TT (Typ: 8J),2006-tól. Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
H&R Audi Q2 (Typ: GA) ültetőrugó

Színpadra lép az új Audi Q2 - határozott élek és vonalak jellemezte, nagyvárosi egyéniség egyedülálló karakterrel és egészen újszerű, geometrikus formai nyelvezettel. Hangsúlyosan magabiztos stílusú és erőteljes TFSI és TDI motorjai a 116 és 190 LE leadására képesek!
H&R Audi 80 (Typ: B3) ültetőrugó

Az Audi Európában 1986 szeptemberében mutatta be a 80 harmadik, Typ 89 gyári kódnevű generációját, mint 1987-es modellt. Egy éven belül a világ több részén is megjelent az új modell. Ez az új B3-as platformra épült, ami már nem volt közös a Volkswagen Passattal, mivel az egy keresztben behelyezett orrmotoros, elsőkerék-meghajtásúra váltott, míg az Audiba továbbra is hosszában került be a motor.
H&R Audi 80 (Typ: B2) ültetőrugó

Az Audi 1978 szeptemberében mutatta be az Audi 80 megújult, B2-es platformra épülő változatát, ami hetekkel később már elérhetővé is vált az európai vásárlók számára a négyajtós karosszériaváltozattal. A kétajtós, GLE felszereltségű, üzemanyag-befecskendezéses változatokat 1979 első felétől lehetett megvásárolni.[8] Észak-Amerikában 1979-ben jelent meg a Typ 81 gyári kódnevű második generáció, mint 1980-as modell.
H&R Audi A4 (Typ: B9) állítható magasságú futómű

Eljött 2015 és vele ez az új, még nagyobb, okosabb és persze tágasabb B9 széria. Elsőre nem is tűnik nagy durranásnak, hiszen csak a megszokott elég menő, elég jól kinéző Audi formákat sütötték el rajta is. Röviden és tömören ez egy csöndes gyilkos, ami bár csinos is, jónak is ígérkezik.
H&R Audi R8 ültetőrugó

Amikor a versenysport és a sorozatgyártás találkozik. Ez az Audi R8. Arra született, hogy az élen járjon. V8 -as és V10-es atmoszférikus motor, csúcs minőségű elemek, igazi sport autó!Kapható Coupé és Spyder kivitelben.
H&R Audi A7 (Typ: F2) ültetőrugó

Audi A7 Sportback forradalmi formai nyelvezet hírnöke, egyben a klasszikus quattro-gének hordozója. Annak látványos bizonyítéka, hogy megújulásunk közepette is megőrizhetjük jellegzetes vonalainkat.
H&R Audi TT (Typ: FV) állítható magasságú futómű

A harmadik generációs (Typ: FV) Audi TT Coupé és Roadster gyártása 2014-ben kezdődött. A közönség előtt a Detroit Motor Show-n mutatták be. Újdonságként szolgál a virtual cockpit.

 

 

Segíthetek neked?
Laci vagyok a Futómű Shop eladója, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+36.20.94.11.513
5 perc alatt rengeteget hasznos infót tudok neked adni, amelyek segítségével garantáltan, olyan futóművet tudsz választani, amely a Te igényeidre lesz szabva és nem lesz vele gondod soha.
Árajánlat
Nem töltöm az időm a kereséssel, hanem rátok bízom az optimális futómű alkatrész megtalálását az általam megadott szempontok és anyagi keret meghatározásával.

Kattintok és 53 másodperc alatt bekérem az árajánlatot!
Árajánlatot kérek
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Kedvezmények
250.000 és 350.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Kövess minket...
Gyere és csatlakozz a Futómű Shop csapatához az alábbi közösségi oldalakon is...

HOZZÁSZÓLÁSOK



 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató
Futómű Shop
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító

Telefonszám:
Webshop, rendelés, szaktanácsadás:
+36.20.94.11.513

Információ:
info@futomushop.hu

Cégadatok:
4 Rad-Teile Bt.
H-4200 Hajdúszoboszló Major utca 19. 2/6.
Hungary
Adószám: 25524956-2-09
Statisztikai számjel: 25524956-4532-117-09.
Cégjegyzékszám: 09-06-016127
A cégjegyzékszámot a Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság bocsátotta ki.
Az üzlet vezetője: Sándor László
A 4 Rad-Teile Bt. csomagküldési tevékenység folytatására jogosult.

Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
Futómű Shop Futómű Shop

Minden jog fenntartva - Copyright © Futómű Shop, 2022

Téma: H&R - futómű