Kedves Látogatónk! Ezen a héten szinte mindenki szabin van, ezért csak telefonos és online rendelésfelvétel van. Csütörtökön és pénteken nyitva lesz az üzlet is 9-15 ig. A következő héten hétfőtől-péntekig 9-15-ig. A rendelések bonyolítása ez idő alatt is zavartalan.
FUTÓMŰ SHOP
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító webáruház
search
shopping_cart
local_mall
search
menu
ÜLTETŐRUGÓ LENGÉSCSILLAPÍTÓ ÁLLÍTHATÓ MAGASSÁGÚ FUTÓMŰ FIX MAGASSÁGÚ FUTÓMŰ AIR RIDE RENDSZER LENGŐKAR KÉSZLET

TERMÉKEK



KERESÉS


Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító? Valamilyen terméket keresel? Miről szeretnél többet megtudni? Írd ide:

futóműKeresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

e36 compact állítható futómű, e46 állítható magasságú futómű, 10304, passat 3c h, e61 eibach, 959140, alfa romeo, bmw x6 kw variante 3, bmw e30 mts-technik gewinde, golf 3 tuning futómű

GYÁRTÓK


Futómű gyártók

CÍMKÉK



FUTÓMŰ HÍREK


Vogtland paletta

ST Suspension

KW DLC - Elektromos ültetés légrugós futóművel rendelkező autókhoz

KW állítható magasságú futóművek

Hogyan válassz nyomtávszélesítőt?

A teljes Bilstein paletta

Újdonság!!! DTSLine állítható futóművek!


 

 

 

MTS-Technik futóművek

Az MTS-Technik 2007-ben nyitotta meg logisztiakai központját Lengyelországban. A komplex megoldások irán egyre növekvő igényérdekében bővítette palettáját ültető rugókkal, állítható magasságú futóművekkel, sport lengéscsillapítókkal, stabilizátor rúd készletekkel. A piacon való megjelenés óta az MTS-Technik folyamatosan résztvevője számos nagy rendezvénynek. Köszönhetően a következetes és koherens minőségi árpolitikának, egyre több piaci részesedést, valamint egyre többen elégedett ügyfeleket szerzett a cég Európa szerte. Vásárlói visszajelzések alapján az MTS-Techni a legjobb ár/érték arányú termékeket biztosítja. Az MTS-Technik biztos benne, hogy ez a stratégia hosszútávon gyümölcsöző lesz! Garancia: 12 hónap Szállítási idő: 4-5 munkanap, készlethiány esetén értesítünk!
MTS-Technik Audi A1 (Typ: 8X) állítható magasságú futómű

Audi A1 (Typ: 8X), 2010-től. Az Audi A1-et a 2010-es genfi autó kiállításon mutatták be. Kezdetben három majd később öt ajtós kivitelben is értékesítésre kerül. 1.2, 1.4 és 2.0 benzines, valamint 1.6 és 2.0 literes diesel motorokkal elérhető.
MTS-Technik Bmw E30 állítható magasságú futómű

Az E30 volt a BMW E21 utódja 1982-ben. Az E30 3-Seriest öt féle karosszériával gyártották: négy ajtós sedan, két ajtós coupé, öt ajtós kombi (Touring), két ajtós cabrio. A híres BMW M3-as típust először az E30 szériában mutatták be.
MTS-Technik Audi A2 (Typ: 8Z) állítható magasságú futómű

Audi A2 (Typ: 8Z), 2000-2005-ig. Az Audi A2 egy egyterű stílusban készült, ötajtós ferde hátú kis kategóriás autó. Fő különlegessége az volt, hogy alumíniumból készült. Az A2-k az Audi alumíniummegmunkálásáról ismert, neckarsulmi üzemében készültek.
MTS-Technik Audi A3 (Typ: 8L) állítható magasságú futómű

Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
MTS-Technik Audi A3 (Typ: 8P) állítható magasságú futómű

Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig. a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B5) állítható magasságú futómű

Audi A4 (Typ: B5), 1994-2001-ig. Az Audi az első-generációs A4-est 1994-ben dobta piacra. Eredetileg az A4-est 4-ajtós sedanként mutatták be. A kombi változat egy évvel később került a palettára.
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B6, B7) állítható magasságú futómű

Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig. 2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
MTS-Technik Bmw E34 állítható magasságú futómű

A Bmw E34 az E28 utódja, az első 5-ös, melyből kombi is készült. 1988.01-1997.03 között gyártották. Gyártott darabszám: 1.295.006 plusz 18.597 dél-afrikai gyártásból.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: C5) állítható magasságú futómű

Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig. Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: 4F) állítható magasságú futómű

Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig. Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: 4G) állítható magasságú futómű

Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től. 2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B8) állítható magasságú futómű

Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig. Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
MTS-Technik Audi A1 (Typ: 8X) ültetőrugó

Audi A1 (Typ: 8X), 2010-től. Az Audi A1-et a 2010-es genfi autó kiállításon mutatták be. Kezdetben három majd később öt ajtós kivitelben is értékesítésre kerül. 1.2, 1.4 és 2.0 benzines, valamint 1.6 és 2.0 literes diesel motorokkal elérhető.
MTS-Technik Audi A2 (Typ: 8Z) ültetőrugó

Audi A2 (Typ: 8Z), 2000-2005-ig. Az Audi A2 egy egyterű stílusban készült, ötajtós ferde hátú kis kategóriás autó. Fő különlegessége az volt, hogy alumíniumból készült. Az A2-k az Audi alumíniummegmunkálásáról ismert, neckarsulmi üzemében készültek.
MTS-Technik Audi A3 (Typ: 8L) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
MTS-Technik Audi A3 (Typ: 8P) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig. a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
MTS-Technik Audi A3 (Typ: 8V) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8V),2012-től. Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B5) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B5), 1994-2001-ig. Az Audi az első-generációs A4-est 1994-ben dobta piacra. Eredetileg az A4-est 4-ajtós sedanként mutatták be. A kombi változat egy évvel később került a palettára.
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B6, B7) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig. 2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B8) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig. Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: C5) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig. Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: 4F) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig. Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: 4G) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től. 2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
MTS-Technik Audi A5 (Typ: B8) ültetőrugó

Audi A5 (Typ: B8), 2009-től. Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi.
MTS-Technik Audi A8 (Typ: D2) ültetőrugó

Audi A8 (Typ: D2), 1994-2002-ig. Az Audi A8 1994-ben jelent meg Európában. Az előd Audi V8-astól eltérően nem acélvázra, hanem az akkor megjelent Volkswagen D2 platformra épült, amit az Audinál alumínium térváznak is hívtak.
MTS-Technik Audi TT (Typ: 8N) ültetőrugó

Audi TT (Typ: 8N), 1998-2006-ig. Az autót 1998 szeptemberében mutatták be kupé karosszériával, majd 1999 augusztusában a kabrió kivitelt is bemutatták. A modell a Volkswagen csoport padlólemezén alapul, ugyanúgy, ahogy a Golf 4, vagy az Octavia.
MTS-Technik Audi TT (Typ: 8J) ültetőrugó

Audi TT (Typ: 8J),2006-tól. Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
MTS-Technik Audi 80 (Typ: B4) ültetőrugó

Audi 80 (Typ: B4),1991-1996-ig. Az Audi 80 1991 őszén komoly frissítésen esett át, létrehozva a B4-es generációt. Az új változat hosszabb tengelytávú lett. A B4 volt az első valódi próbálkozás, amivel az Audi igyekezett beszállni a közepes méretű luxusautók piacára.
MTS-Technik Bmw F30, F31, F34, állítható magasságú futómű

Az F30 2011-ben debütált Münchenben és 2012 februárjától volt megvehető. Az első verzió a szalonokban az F30 (sedan) verzió volt, ezt követte a Touring F31 (kombi) 2012. májusában és az F34 Gran Turismo 2013. júniusában.
MTS-Technik Audi A6 (Typ: C4) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: C4), 1994-1997-ig. Az Audi 1994 előtt három generáción keresztül adott ki felső kategóriás autót. 1994-ben, az Audi 100-as negyedik generációját az Audi felfrissítette, majd újranevezte, A6-osnak, hogy illeszkedjen az újonnan bevezetett modellnév csoportba
MTS-Technik Audi A8 (Typ: D2) állítható magasságú futómű

Audi A8 (Typ: D2), 1994-2002-ig. Az Audi A8 1994-ben jelent meg Európában. Az előd Audi V8-astól eltérően nem acélvázra, hanem az akkor megjelent Volkswagen D2 platformra épült, amit az Audinál alumínium térváznak is hívtak.
MTS-Technik Audi TT (Typ: 8N) állítható magasságú futómű

Audi TT (Typ: 8N), 1998-2006-ig. Az autót 1998 szeptemberében mutatták be kupé karosszériával, majd 1999 augusztusában a kabrió kivitelt is bemutatták. A modell a Volkswagen csoport padlólemezén alapul, ugyanúgy, ahogy a Golf 4, vagy az Octavia.
MTS-Technik Audi Q2 (Typ: GA) ültetőrugó

Színpadra lép az új Audi Q2 - határozott élek és vonalak jellemezte, nagyvárosi egyéniség egyedülálló karakterrel és egészen újszerű, geometrikus formai nyelvezettel. Hangsúlyosan magabiztos stílusú és erőteljes TFSI és TDI motorjai a 116 és 190 LE leadására képesek!
MTS-Technik Stabilizátor készlet

Itt a rövidített, vagy állítható hosszúságú stabilizátorokat (kutyacsont) találod, ill. a hosszanti stabilizátorokat. Elsődlegesen motorsport és tuning célra fejlesztett stabilizátor készletek! Cél: az úttartás javítása! Eibach, H&R, Jom, Ta-Technix, V-Maxx...
MTS-Technik Állítható toronycsapágy

Itt találod az állítható 2D és 3D toronycsapágyak. Az állítható toronycsapágyak kiváló minőségű G-szemmel vannak ellátva, segítségükkel állítható a kerék dőlés és a 3D változatnál az után futás is! Első sorban állítható magasságú futóművekhez ajánlott!
MTS-Technik Audi 80 (Typ: B3) ültetőrugó

Az Audi Európában 1986 szeptemberében mutatta be a 80 harmadik, Typ 89 gyári kódnevű generációját, mint 1987-es modellt. Egy éven belül a világ több részén is megjelent az új modell. Ez az új B3-as platformra épült, ami már nem volt közös a Volkswagen Passattal, mivel az egy keresztben behelyezett orrmotoros, elsőkerék-meghajtásúra váltott, míg az Audiba továbbra is hosszában került be a motor.
MTS-Technik Audi 80 (Typ: B2) ültetőrugó

Az Audi 1978 szeptemberében mutatta be az Audi 80 megújult, B2-es platformra épülő változatát, ami hetekkel később már elérhetővé is vált az európai vásárlók számára a négyajtós karosszériaváltozattal. A kétajtós, GLE felszereltségű, üzemanyag-befecskendezéses változatokat 1979 első felétől lehetett megvásárolni.[8] Észak-Amerikában 1979-ben jelent meg a Typ 81 gyári kódnevű második generáció, mint 1980-as modell.

 

 

Segíthetek neked?
Laci vagyok a Futómű Shop eladója, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+36.20.94.11.513
5 perc alatt rengeteget hasznos infót tudok neked adni, amelyek segítségével garantáltan, olyan futóművet tudsz választani, amely a Te igényeidre lesz szabva és nem lesz vele gondod soha.
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Kedvezmények
150.000 és 250.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Kövess minket...
Gyere és csatlakozz a Futómű Shop csapatához az alábbi közösségi oldalakon is...

ÜZENŐFAL


futóműElejérefutóműVisszafutóműKövetkezőfutóműVégére

Futómű Shop 14:36: Szia!
Minden Eibach rugó rendelkezik TÜV minősítéssel!

Üdv: Laci
Üdv.Ehhez a rugóhoz jár TÜV papír?
[katt]
Futómű Shop 14:13: Szia!
Itt találod a Mazda MX5 futóművet:

[katt]
Szia! Mazda MX-5 NC 2006 normál futóműves autóhoz keresnék lengéscsillapító+rugó szettet, pl,KONI STR.T Kit 1120-1351, vagy hasonló Bilstein.
Üdv! Érdeklődnék a Vogtland 956067-es rugó mennyi idő alatt érkezne meg?
Szia!

Alfa romeo 155 1996-hoz keresek futoművet. Van hozzá valamilyen?
Üdv!

A4 B8- avant, állítható futóműből mi lenne raktáron?
Üdv. Az lenne e kérdésem, hogy ez a rugószett amit kinéztem (ültetőrugó Vogtland Volkswagen Golf 4, 1.8T, 2.0 , 1.9SDi, 1.9TDi, 1997.09-2003.10-ig, -40mm-es) összeszerelhető-e a gyári lengéscsillapítóval vagy már ehez is kell csillapító szett is. Az alany 2001-es 1J 2.0 Köszönöm!
Szervusztok,

Egy 2014 es Skoda Superb kombi 2.0 crtdi 170 Le es autót szeretnék 40/40mm el megültetni...mit ajánlanátok? köszi
Üdv!
Ford rangerre 2018-s évj. nyomtávszélesítőt keresek,de nem tudom az agyméretet.Melyiket javasoljátok.Üdv
futóműElejérefutóműVisszafutóműKövetkezőfutóműVégére


HOZZÁSZÓLÁSOK


15:35: Szia! Igen, jó ...
Jom Bochum Audi A4 (Typ: B6, B7) Sedan, kivéve Quattro, 2000.11-2008.03-ig, Blue Line állítható magasságú futómű
20:39: Szia !Nekem egy 2005-ős A4 alá kellene 1.8T sedan! Akkor ez jó lenne bele ugye ...
Jom Bochum Audi A4 (Typ: B6, B7) Sedan, kivéve Quattro, 2000.11-2008.03-ig, Blue Line állítható magasságú futómű
16:44: Szia! Sajnos a 2006-os modellhez nincsen emelő ...
Eibach Hyundai Santa Fe, 2.0 CRDi, 2.0 CRDi 4WD, 2.2 CRDi, 2.2 CRDi 4WD, 2.4, 2.4 4WD, 2012.09-től, Pro-Lift Kit, +25/25mm emelő rugó
16:39: Szia! Audihoz mindenképpen inkább Eibach vagy Vogtland rugót javasolnék! Üdv: ...
Merwede Audi A4 Avant, 1.6, 1.8, 1995.02-2001.06-ig, -30/20mm-es ültetőrugó
08:50: Üdv! Érdeklődni szeretnék a rugóval kapcsolatban. Érdekelne hogy ezek minőségben milyenek és ...
Merwede Audi A4 Avant, 1.6, 1.8, 1995.02-2001.06-ig, -30/20mm-es ültetőrugó
18:02: Sziasztok! jelenleg van raktaron? akkor belefer az 1-2 munkanapba a szallitas?
DTSLine Volkswagen Golf 3, kivéve Syncro és Variant, 1991.09-1997.09-ig állítható magasságú futómű

 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató
Futómű Shop
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító

Telefonszám:
Webshop, rendelés, szaktanácsadás:
+36.20.94.11.513

Információ:
info@futomushop.hu

Cégadatok:
4 Rad-Teile Bt.
H-4200 Hajdúszoboszló Major utca 19. 2/6.
Hungary
Adószám: 25524956-2-09
Statisztikai számjel: 25524956-4532-117-09.
Cégjegyzékszám: 09-06-016127
A cégjegyzékszámot a Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság bocsátotta ki.
Az üzlet vezetője: Sándor László
A 4 Rad-Teile Bt. csomagküldési tevékenység folytatására jogosult.

Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
Futómű Shop Futómű Shop


Téma: MTS-Technik - futómű