Kedves Látogatónk! Ezen a héten szinte mindenki szabin van, ezért csak telefonos és online rendelésfelvétel van. Csütörtökön és pénteken nyitva lesz az üzlet is 9-15 ig. A következő héten hétfőtől-péntekig 9-15-ig. A rendelések bonyolítása ez idő alatt is zavartalan.
FUTÓMŰ SHOP
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító webáruház
search
shopping_cart
local_mall
search
menu

TERMÉKEK


Audi ültetőrugó
Ültetőrugó
Audi ültetőrugó

KERESÉS


Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító? Valamilyen terméket keresel? Miről szeretnél többet megtudni? Írd ide:

futóműKeresés
Részletes keresés

A 10 utolsó kereső szó:

33802-1, e10-82-078-02-22, e10-20-031-03-22, b corsa, nissan micra, juke, 29334-4, octavia 1u, koni lancer, hell

GYÁRTÓK


Futómű gyártók

CÍMKÉK



FUTÓMŰ HÍREK


Bmw E46 MTS-Technik gewinde

Vogtland paletta

ST Suspension

KW DLC - Elektromos ültetés légrugós futóművel rendelkező autókhoz

KW állítható magasságú futóművek

Hogyan válassz nyomtávszélesítőt?

A teljes Bilstein paletta


 

 

 

Audi ültetőrugó

Audi 80 (Typ: B2) ültetőrugó

Az Audi 1978 szeptemberében mutatta be az Audi 80 megújult, B2-es platformra épülő változatát, ami hetekkel később már elérhetővé is vált az európai vásárlók számára a négyajtós karosszériaváltozattal. A kétajtós, GLE felszereltségű, üzemanyag-befecskendezéses változatokat 1979 első felétől lehetett megvásárolni.[8] Észak-Amerikában 1979-ben jelent meg a Typ 81 gyári kódnevű második generáció, mint 1980-as modell.
Audi 80 (Typ: B3) ültetőrugó

Az Audi Európában 1986 szeptemberében mutatta be a 80 harmadik, Typ 89 gyári kódnevű generációját, mint 1987-es modellt. Egy éven belül a világ több részén is megjelent az új modell. Ez az új B3-as platformra épült, ami már nem volt közös a Volkswagen Passattal, mivel az egy keresztben behelyezett orrmotoros, elsőkerék-meghajtásúra váltott, míg az Audiba továbbra is hosszában került be a motor.
Audi 80 (Typ: B4) ültetőrugó

Audi 80 (Typ: B4),1991-1996-ig. Az Audi 80 1991 őszén komoly frissítésen esett át, létrehozva a B4-es generációt. Az új változat hosszabb tengelytávú lett. A B4 volt az első valódi próbálkozás, amivel az Audi igyekezett beszállni a közepes méretű luxusautók piacára.
Audi A1 (Typ: 8X) ültetőrugó

Audi A1 (Typ: 8X), 2010-től. Az Audi A1-et a 2010-es genfi autó kiállításon mutatták be. Kezdetben három majd később öt ajtós kivitelben is értékesítésre kerül. 1.2, 1.4 és 2.0 benzines, valamint 1.6 és 2.0 literes diesel motorokkal elérhető.
Audi A2 (Typ: 8Z) ültetőrugó

Audi A2 (Typ: 8Z), 2000-2005-ig. Az Audi A2 egy egyterű stílusban készült, ötajtós ferde hátú kis kategóriás autó. Fő különlegessége az volt, hogy alumíniumból készült. Az A2-k az Audi alumíniummegmunkálásáról ismert, neckarsulmi üzemében készültek.
Audi A3 (Typ: 8L) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8L), 1996-2003-ig. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki a "csapott hátú kisautó" modellt.
Audi A3 (Typ: 8P) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8P), 2003-2013-ig. a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját.Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette.
Audi A3 (Typ: 8V) ültetőrugó

Audi A3 (Typ: 8V),2012-től. Ránézésre csupán egy erős ráncfelvarrásnyi változás látszik a kocsin, de az A3-as teljesen új, a padlólemeztől a motorig. Elejét nagyméretű, hatszögletű hűtőrács, a jellegzetes formájú, LED-es nappalifénnyel kiegészített fényszóró uralja.
Audi A4 (Typ: B5) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B5), 1994-2001-ig. Az Audi az első-generációs A4-est 1994-ben dobta piacra. Eredetileg az A4-est 4-ajtós sedanként mutatták be. A kombi változat egy évvel később került a palettára.
Audi A4 (Typ: B6, B7) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B6, B7), 2000-2007-ig. 2000 végén debütált a teljesen új A4-es. Az Audi 2004 végén tervezte újra és mutatta be új A4-es modelljét. Sokkal inkább tekinthető egy javított, átdolgozott kiadásnak, mint egy teljesen új autónak.
Audi A4 (Typ: B8) ültetőrugó

Audi A4 (Typ: B8), 2007-2015-ig. Az Audi A4 negyedik generációját 2007. augusztus 28-án láthatta először a nagyközönség. A B8 gyári kódnévvel illetett limuzin teljes egészében a 2007 tavaszán bemutatott A5-re épül.
Audi A5 (Typ: B8) ültetőrugó

Audi A5 (Typ: B8), 2009-től. Az Audi A5 a német Audi AG által készített 2+2 üléses alumínium karosszériás gran turismo. A típus kupé és kabrió változatban is készül, ez utóbbi vászontetős. Az autó formatervét Walter Da’ Silva spanyol származású formatervező jegyzi.
Audi A6 (Typ: 4F) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: 4F C6), 2004-2011-ig. Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI kezelőrendszer.
Audi A6 (Typ: 4G) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: 4G C7), 2011-től. 2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek.
Audi A6 (Typ: C4) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: C4), 1994-1997-ig. Az Audi 1994 előtt három generáción keresztül adott ki felső kategóriás autót. 1994-ben, az Audi 100-as negyedik generációját az Audi felfrissítette, majd újranevezte, A6-osnak, hogy illeszkedjen az újonnan bevezetett modellnév csoportba
Audi A6 (Typ: C5) ültetőrugó

Audi A6 (Typ: C5),1997-2004-ig. Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére.
Audi A8 (Typ: D2) ültetőrugó

Audi A8 (Typ: D2), 1994-2002-ig. Az Audi A8 1994-ben jelent meg Európában. Az előd Audi V8-astól eltérően nem acélvázra, hanem az akkor megjelent Volkswagen D2 platformra épült, amit az Audinál alumínium térváznak is hívtak.
Audi Q2 (Typ: GA) ültetőrugó

Színpadra lép az új Audi Q2 - határozott élek és vonalak jellemezte, nagyvárosi egyéniség egyedülálló karakterrel és egészen újszerű, geometrikus formai nyelvezettel. Hangsúlyosan magabiztos stílusú és erőteljes TFSI és TDI motorjai a 116 és 190 LE leadására képesek!
Audi R8 ültetőrugó

Amikor a versenysport és a sorozatgyártás találkozik. Ez az Audi R8. Arra született, hogy az élen járjon. V8 -as és V10-es atmoszférikus motor, csúcs minőségű elemek, igazi sport autó!Kapható Coupé és Spyder kivitelben.
Audi TT (Typ: 8J) ültetőrugó

Audi TT (Typ: 8J),2006-tól. Az Audi 2006. április 6-án jelentette meg a második generációs TT-t. A vázszerkezet eleje alumíniumból készült, a hátulja acélból, annak érdekében, hogy közel egyenletes legyen a súlyeloszlás. Az autó mind első-, mind összkerékhajtással elérhető.
Audi TT (Typ: 8N) ültetőrugó

Audi TT (Typ: 8N), 1998-2006-ig. Az autót 1998 szeptemberében mutatták be kupé karosszériával, majd 1999 augusztusában a kabrió kivitelt is bemutatták. A modell a Volkswagen csoport padlólemezén alapul, ugyanúgy, ahogy a Golf 4, vagy az Octavia.

 

 

Segíthetek neked?
Laci vagyok a Futómű Shop eladója, hívj most és minden kérdésedre választ adok...
+36.20.94.11.513
5 perc alatt rengeteget hasznos infót tudok neked adni, amelyek segítségével garantáltan, olyan futóművet tudsz választani, amely a Te igényeidre lesz szabva és nem lesz vele gondod soha.
Árajánlat
Nem töltöm az időm a kereséssel, hanem rátok bízom az optimális futómű alkatrész megtalálását az általam megadott szempontok és anyagi keret meghatározásával.

Kattintok és 53 másodperc alatt bekérem az árajánlatot!
Árajánlatot kérek
Házhoz visszük
Nyomd meg a kosár gombot, add meg adataidat, mi visszahívunk és megy is a csomag! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ajándékot kapsz
Kérdezés nélkül küldünk Neked ajándékot, ha most legalább két terméket vásárolsz! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Ütős garancia
Nem vált be a termék? Nem baj! Küldd vissza 15 napon belül és mi simán visszavesszük! Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Kedvezmények
150.000 és 250.000 Forint feletti vásárlás esetén kérdezés nélkül küldünk Neked egy 5%-os, vagy 10%-os kupont. Kattints és tudj meg többet...
Tovább
Kövess minket...
Gyere és csatlakozz a Futómű Shop csapatához az alábbi közösségi oldalakon is...

ÜZENŐFAL


futóműElejérefutóműVisszafutóműKövetkezőfutóműVégére

Szia, vettem nálatok Volvo XC60 2018-ashoz sport rugó szettet, esetleg keményebb gátlókat tudtok hozzá?
Futómű Shop 22:06: Igen, 40mm-ig jó a gyári gátló! Ha többet szeretnél ültetni akkor ajánlott sport lengéscsillapítót használni!

Üdv: Laci
Vagy max a 40-40 mehet még a gyári gátlókra?
Futómű Shop 20:05: Szia!
Azt még gond nélkül elbírja a gyári lengéscsillapító! Persze csak ha jó állapotú!

Üdv: Laci
Üdv. Utóbbi kérdezőhöz: -35mm elö hátul ültetőrugót még lehet a gyári gázos lengéscsillapitóra rakni? vagy azt is inkább sportra?
Futómű Shop 20:44: Szia!
A 60/40 rugóhoz sport lengéscsillapító kell(ene)! Toronycsapágyat nem kell cserélni, állítható futóműveknél is szinte mindenki gyári toronycsapágyat használ, pedig aki gewindét vesz általában le is tekeri, amennyire lehet!
Üdv: Futomushop
Üdvözletem! Olyan variáción gondolkodom hogy van otthon 60-40mm ültetőrugó szettem Daewoo Lanoshoz ( 1.6 és erre -35mm t irnak ) De KONI STR.T gátlókra raknám. Hülyeség vagy nem lenne gond? Másik kérdés a toronycsapágyat a nagyobb ültetés miatt kell cserélném fél évente vagy a TA technix keménysége ( is ) okozhatta. ( ezér is akarnék KONIt ami puhább ) Köszi a választ
Szia
Futómű Shop 18:35: Természetesen igen, egyforma lesz!

Üdv: Laci
Elnézést, csak még egy kérdés. Gondolom a 9x15 meg a 8x15 GOLD Kensei színe egyforma lesz, mert a képeken nem az.
köszönöm
Józsi

futóműElejérefutóműVisszafutóműKövetkezőfutóműVégére


HOZZÁSZÓLÁSOK


13:19: Szia! A H&R palettáján elérhető az elektronikus ültető modul (ETS) Bmw G11 típusokhoz! A termék ...
KW DLC - Elektromos ültetés légrugós futóművel rendelkező autókhoz
11:23: Szia! Egyenlőre csak ezek a gyártók készítenek rugót a ...
Eibach Nissan Leaf, Electric, 2010.11-től, Pro-Kit, -20/15mm-es ültetőrugó
10:34: Nissan Leaf e+-hoz létezik ültető rugó? Köszi: ...
Eibach Nissan Leaf, Electric, 2010.11-től, Pro-Kit, -20/15mm-es ültetőrugó
17:36: Szia! Pontosan milyen autóról és rugóról van szó? Üdv: ...
Kapcsolat
17:02: hello vedtem 3 honapja kb 1 últetö szetet tüvpapirt is elkuldték az baj most ment kpm vizsgra ...
Kapcsolat
09:01: Szia! Van belőle külföldön, rendeléstől számítva 4-5 napon belül Nálad van! Üdv: ...
MTS-Technik Audi A4 (Typ: B6, B7) Avant, kivéve Quattro, 2001.04-2008.06-ig, (első tengely terhelés 1080kg alatt) állítható magasságú futómű

 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató
Futómű Shop
Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító

Telefonszám:
Webshop, rendelés, szaktanácsadás:
+36.20.94.11.513

Információ:
info@futomushop.hu

Cégadatok:
4 Rad-Teile Bt.
H-4200 Hajdúszoboszló Major utca 19. 2/6.
Hungary
Adószám: 25524956-2-09
Statisztikai számjel: 25524956-4532-117-09.
Cégjegyzékszám: 09-06-016127
A cégjegyzékszámot a Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság bocsátotta ki.
Az üzlet vezetője: Sándor László
A 4 Rad-Teile Bt. csomagküldési tevékenység folytatására jogosult.

Sportfutómű, ültetőrugó és sport lengéscsillapító viszonteladó partnereket keresünk a következő városokban:
Budapest Debrecen Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti

Kövess minket itt is...
Futómű Shop Futómű Shop


Téma: Audi ültetőrugó - futómű